lördag 29 november 2008

Leksakstest

Konsumentundersökning av gåstol.

(Oskar:) Syrran har ju en del leksaker och mamma säger att jag hade alla dom grejerna förut när jag var liten. Fast jag minns dom inte så jag måste testa allt ordentligt. Gåstolen till exempel, den är kul, det är ju värsta instrumentbrädan på den! Den både tutar och spelar musik. Och allt som har hjul på sig är så klart bra grejer.

Napp, det har jag aldrig använt, det kanske är nåt bra som jag har missat? Jag har övertalat Matilda att testa också, fast hon vill hellre suga på tummen.

Testpanelen.

Mamma och pappa verkar tycka att jag är för lite stor för en del saker nu, som att sitta i TripTrap-stolen med bygeln på till exempel. Men jag är bra på att klättra och testar ändå! En annan grej är att mamma brukar bära runt på Matilda i bärselen när hon kommer hem från jobbet. Grymt orättvist – jag vill också åka! Vi testade det en gång och det funkade faktiskt, fast jag tror att mamma tyckte det var lite tungt efter ett tag att bära runt mig på magen.

Gåstolen på verkstad.

Det där med gåstolen, förresten. När batterierna tar slut måste man ju laga den! Tur att man är stor nog att veta hur såna grejer funkar.

Inga kommentarer: