tisdag 24 november 2009

Förbjudet område

Denna busunge vet precis vad hon inte får göra. Pappas dator är något av det mest tabubelagda. Men när ingen tittar så ... Hon är listig och snabb och kastar sig över den på nolltid. Bilderna togs innan jag fick kameran stulen, alltså på den tiden jag hade en bra zoom, så hon fattade inte riktigt att jag hade siktet inställt på henne.

Men om jag lutar mig lite långsamt över bordet så kanske de inte märker att jag är här?

Hm, om jag skulle rita lite på bordet?

Reagerar dom om jag bara har fingertopparna på den tro?

1 kommentar:

Alison sa...

Hahaha! Känner så väl igen det där. Det första Frank gör på morgonen när han får komma upp ur spjälsängen är att snabbt pila/smyga iväg till köket för att se om pappas dator är kvar på bordet sedan kvällen/natten innan.